Home

Testirajte mišiće i ostanite u formi!

Bez obzira jeste li ozlijeđeni ili niste, ručnim testiranjem mišića mogu pouzdano utvrditi u kojem je stanju vaše tijelo. Sukladno tomu, propisat ću vam i pokazati vježbe koje će kroz određeno vrijeme pomoći otklanjanju tegoba. Stoga, testirajte mišiće i ostanite u formi. Izbjegnite moguće ozlijede!

Mišići nam mogu trpjeti zbog boli, upala i umora. Metode kojima se služim poboljšavaju stanja kao što su:

  • Bolna leđa i vrat
  • Glavobolje & Migrene
  • Bol u ramenu
  • Išijas
  • Sportske ozljede
  • Problemi sa zdjelicom
  • Ograničena pokretnost u zglobovima

Mišići su pokretači tijela, a njihovim radom upravlja – mozak. Stoga, pamet u glavu kad je riječ (i) o mišićima. Oni čine 40 posto mase našega tijela. Priličan broj da bismo ih zanemarili. Preopterećenost pojedinog mišića siguran je put do – ozlijede! Svakome sportašu, rekreativcu, ali i osobi bez većih sportskih ambicija preporučio bih testiranje mišića kako bi ostali u formi, spriječili nepravilno držanje koje može izazvati bolove u pojedinim dijelovima tijela ili moguće ozlijede!

Svaki poremećaj ili “odumiranje” pojedinog mišića dovodi tijelo u neravnotežu i često izaziva bol. Kad se to dogodi, pojednostavljeno rečeno, naš se mozak počinje ponašati pametno, nastoji nam ugoditi kako bi nam olakšao ili čak otklonio bol. Tijelo i mozak u stalnoj su komunikaciji. Stoga, ulogu ozlijeđenog ili “odumrlog” mišića preuzima jedan od 752 druga koliko ih ukupno ima u našem tijelu! Koji je to mišić? To mogu točno uvrditi neurokinetičkom dijagnostikom.

Na temelju toga, propisujem i pokazujem vježbe koje će kroz određeno vrijeme pomoći otklanjanju tegoba, a prednosti su:

  • Smanjenje ili eliminiacija boli
  • Uklanjanje trajnih problema u obrascima kretanja
  • Smanjenje posljedica ponavljajućih ozljeda
  • Brzo poboljšavanje ravnoteže mišića i koordinacije tijela
  • Smanjenje spazma
  • Povećavanje opsega pokreta, energija, snaga i izdržljivost
  • Vraćanje punog pokreta
  • Poboljšavanje sportsku izvedbu
  • Terapija se vrši zajedno s korektivnim vježbama
  • Izvođenje pokreta koji su ranije bili nedostupni ili slabo izvode
  • Bolje držanje

Potražite me na Facebooku!

fb-icon