Neurokinetic Therapy

logo nkt1

Bez obzira jesi li ozlijeđen ili ne, ručnim testiranjem mišića mogu pouzdano utvrditi u kojem je stanju tvoje tijelo. Sukladno tomu, propisat ću ti i pokazati vježbe koje će kroz određeno vrijeme pomoći otklanjanju tegoba. Stoga, testiraj mišiće i ostani u formi. Izbjegni moguće ozljede!

Mišići nam mogu trpjeti zbog boli, upala i umora. Metode kojima se služim poboljšavaju stanja kao što su:

  • bolna leđa i vrat
  • glavobolje & migrene
  • bol u ramenu
  • išijas
  • sportske ozljede
  • problemi sa zdjelicom
  • ograničena pokretnost u zglobovima

Mišići su pokretači tijela, a njihovim radom upravlja – mozak. Stoga, pamet u glavu kad je riječ (i) o mišićima. Oni čine 40 posto mase našega tijela. Priličan broj da bismo ih zanemarili. Preopterećenost pojedinog mišića siguran je put do – ozlijede! Svakome sportašu, rekreativcu, ali i osobi bez većih sportskih ambicija preporučio bih testiranje mišića kako bi ostao u formi, spriječio nepravilno držanje koje može izazvati bolove u pojedinim dijelovima tijela ili moguće ozljede!

Svaki poremećaj ili “odumiranje” pojedinog mišića dovodi tijelo u neravnotežu i često izaziva bol. Kad se to dogodi, pojednostavljeno rečeno, naš se mozak počinje ponašati pametno, nastoji nam ugoditi kako bi nam olakšao ili čak otklonio bol. Tijelo i mozak u stalnoj su komunikaciji. Stoga, ulogu ozljeđenog ili “odumrlog” mišića preuzima jedan od 752 druga koliko ih ukupno ima u našem tijelu! Koji je to mišić? To mogu točno utvrditi neurokinetičkom dijagnostikom.

Na temelju toga, propisujem i pokazujem vježbe koje će kroz određeno vrijeme pomoći otklanjanju tegoba, a prednosti su:

  • smanjenje ili eliminiacija boli
  • uklanjanje trajnih problema u obrascima kretanja
  • smanjenje posljedica ponavljajućih ozljeda
  • brzo poboljšavanje ravnoteže mišića i koordinacije tijela
  • smanjenje spazma
  • povećavanje opsega pokreta, energija, snaga i izdržljivost
  • vraćanje punog pokreta
  • poboljšavanje sportsku izvedbu
  • terapija se vrši zajedno s korektivnim vježbama
  • izvođenje pokreta koji su ranije bili nedostupni ili slabo izvode
  • bolje držanje